Klacht: Weer bericht niemand thuis. Dus pakket wordt op een andere dag geleverd. MAAR ER IS GEWOON IEMAND THUIS GEWEEST, DE HELE DAG

op 05 juli 2018 over ECI in de categorie Boekhandel

Tweede keer: ondanks toezegging dat pakket wordt afgeleverd in bepaald tijdsinterval, geen pakket. Alleen een melding dat geconstateerd is dat niemand thuis is.

Je reinste flauwekul. De hele dag iemand thuis geweest. Enige tijd geleden nog veel erger: de bezorger komt, hangt at rond bij de buren, stopt een briefje in de brievenbus en taait hem af. Resultaat: precies dezelfde melding.

Lijkt me duidelijk: dat DHL gewoon levert volgens afspraak. Excuses hoef ik niet, heb ik al geprobeerd maar dan wordt je gewoon tussen de verschillende divisies van DHL op en neer gestuurd. Kennen we het kastje en de muur nog?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van ECI

1 jaar geleden - Beste W. Engels,Vervelend dat het bezorgen van het pakket voor de tweede keer mislukt is. Ik heb geprobeerd uw gegevens te vinden in ons systeem, maar helaas heb ik niets kunnen vinden. Volgens mij heb je niet bij ons besteld. Als dit wel het geval is, wil je dan een ordernummer doorsturen via service@bookspot.nl? Dan kunnen wij het uitzoeken! Daarnaast leveren wij met PostNL. Ik denk dat er een misverstand is.Groetjes, Anne Puck

Reactie van de melder van de klacht Engels70

1 jaar geleden - Beste Anne,Ik denk idd dat er iets mis gegaan is. Mijn klacht betreft service van DHL. Ik heb geen idee waar het mis gegaan zou kunnen zijn, excuses als het mijn fout is.Met vriendelijke groet,W. Engels

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 15 december 2018 om 11:03 geantwoord

Beste W. Engels,

Bedankt voor de reactie en sorry voor mijn late antwoord. Ik hoop dat het probleem inmiddels is opgelost met de juiste partij. Is dit niet zo en ligt het probleem toch bij BookSpot (voorheen eci) dan hoor ik het graag en ga ik verder kijken hoe ik dit probleem kan oplossen.

Groetjes,
Anne Puck