Klacht: Plaat beschadigd geleverd 2x

op 14 januari 2018 over ECI in de categorie Boekhandel

Ik heb een special edition LP gekocht van Oscar and the Wolf bij ECI en bij de eerste levering was een hoek van de hoes lelijk omgebogen. Ik heb de plaat terug gestuurd en om een nieuwe gevraagd. Deze hebben ze uiteindelijk geleverd, nadat ik na anderhalve week moest appen of ze hem ontvangen hadden en er een terug zouden sturen. Toen ik eenmaal mijn plaat weer binnen had bleek dat deze nog erger beschadigd was dan de vorige. Hoekjes verbogen, scheuren aan de zeikant. Ik heb extra geld uitgegeven voor deze special edition. Dat de hoes zo beschadigd is vind ik heel erg jammer. De plaat is verzonden in een bubbeltjeselfolie enveloppe. Het blijkt dus dat dit niet de goede verpakkingsvorm is en dat hierin de plaat, of in ieder geval de hoes, erg beschadigd kan worden. Ik ben aan het twijfelen of ik de plaat nogmaals terug moet sturen…. wat een gedoe. Erg jammer!

Sowieso zou ik tevreden zijn als platen beter verpakt verzonden zullen worden in de toekomst. Zodat er minder kans is op beschadigingen voor andere klanten. Persoonlijk zou ik tevreden zijn als ik een plaat kan ontvangen die wel in goede orde geleverd kan worden. Of misschien een compensatie voor het beschadigde product wat ik nu heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 15 januari 2018 om 19:32 geantwoord

Beste Loes,

Dit is absoluut niet de bedoeling, excuses. We laten een exemplaar naar ons kantoor komen en pakken deze goed voor je in, zodat je een onbeschadigd exemplaar in huis hebt. Weet dat wij er druk mee bezig zijn om ons verpakkingsmateriaal aan te passen, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Groet,

Marène