Klacht: Opzegging

op 01 februari 2017 over ECI in de categorie Boekhandel

Ooit begonnen als de Boekenclub is het huidige ECI ontstaan. Na iets meer dan 40 jaar lid te zijn heb ik vandaag de brief ontvangen waarin mijn lidmaadschap wordt opgezegd door het ECI omdat ik het afgelopen jaar minder dan 4x heb besteld. Krijg altjd de 25 euro bon toegestuurd die wordt betaald, zo kan ik zelf beslissen wanneer ik een boek koop en voor welk bedrag. De brief werd gedateerd op 30 januari 2017, lidmaatschap per 31 januari opgezegd. Echter het is vandaag 1 februari en is mijn lidmaatschap dus zonder dat ik daar iets tegenin kan brengen opgezegd. Zo gaat men dus met leden om!!!!!

excuses en gewoon lid blijven

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van ECI

2 jaren geleden - Beste mevrouw Van de Graaf,We vinden het vervelend dat ons bericht koud op uw dak viel, zeker gezien het feit dat u lange tijd lid bij ons bent geweest. Onze excuses daarvoor. Wij willen graag telefonisch contact met u opnemen. Wanneer komt het u het beste uit?Groet, Margo

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 04 februari 2017 om 11:00 geantwoord

Beste mevrouw Van de Graaf,

Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen benaderen. Wij hebben u om deze reden een e-mail gestuurd met uitleg en verheldering over uw lidmaatschap bij eci. Voor het ongemak is er een leuke verrassing naar u onderweg. Ik wens u veel leesplezier.

Met vriendelijke groet, Marène Ploeger

Alle klachten die gemeld zijn door j.w. van de gaaf