Klacht: boekentegoed

op 02 december 2017 over ECI in de categorie Boekhandel

bij mijn bestelling vul ik de nummer van het boekentegoed in om te betalen. Dit lukt niet en ik krijg de mededeling dat deze nummer aan een ander account is toegekend. Dit is me vroeger nog eens overkomen.Ik heb toen een (duur!!!) telefoontje met ECI gepleegd en het probleem werd opgelost. Nu zit ik dus WEER met hetzelfde probleem en heb echt geen zin om nog eens meer telefoonrekening te betalen dan dat mijn bestelling waard is. Graag zou ik eens duidelijke info krijgen over hoe mijn boekentegoed te kunnen verzilveren

een mogelijkheid om GRATIS telefonisch bijstand te krijgen om dit "account-probleem" voor eens en altijd opgelost te krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 06 december 2017 om 17:12 geantwoord

Hi Ann,

Balen dat je steeds de melding krijgt. De reden is dat je een dubbel account hebt. Je krijgt een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Je komt dan ook in het juiste account en kunt daar de Boekentegoeden verzilveren. Je kunt ons telefonisch bereiken onder nummer 078- 353051 ( lokaal tarief). Je kunt ook altijd via WhatsApp contact opnemen.
Veel plezier met het verzilveren van je Boekentegoeden.

Groet, Margo

Alle klachten die gemeld zijn door Ann Loquet