Klacht: Bij herhaling geen levering bestelde DVD’s

op 06 december 2017 over ECI in de categorie Boekhandel

Ik probeer al vanaf augustus 2017 Dvd’s te bestellen die voor mij interessant zijn.
Dit met een gewonnen prijs van de postcodeloterij.
De eerste bestelling die ik heb gedaan werd door eci geannuleerd omdat de Dvd’s niet meer leverbaar waren.
Ze stonden als leverbaar op de site.
Bij andere bedrijven waren de Dvd’s wel leverbaar
De tweede bestelling is vandaag door eci geannuleerd omdat de Dvd’s niet leverbaar zijn.
Ze stonden als leverbaar op de site.
Ook deze Dvd’s zijn bij andere bedrijven wel leverbaar.
Ik verdenk eci er zo langzaam maar zeker van dat zij “goedkope Dvd’s” op de site zet waarvan op voorhand bij eci bekend is dat ze niet leverbaar zijn. Dit in de hoop dat de klant na het berichtje van niet leverbaar duurdere Dvd’s bestelt. Aantonen kan ik dit natuurlijk niet, maar het lijkt er wel op.
Ik wil bij eci niets meer bestellen. Ik hoef ook geen standaard lieve excuusmail die toch niet gemeend is. Ik ga geen tijd meer stoppen in bestellingen die toch niet waar gemaakt kunnen worden. Mijn tijd kost ook geld.

Ik wil de waarde van de cadeaubon die voor mij geen enkele waarde blijkt te hebben uitbetaald krijgen.
Tevens wil ik retournering van de door mij gedane bijbetaling.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 06 december 2017 om 17:40 geantwoord

Beste heer Van der Velden,

Allereerst gefeliciteerd met de prijs die u heeft gewonnen bij de Nationale Postcodeloterij. Jammer dat de bestelling is geannuleerd, en u nog niet kunt genieten van de dvd's. Gelukkig hebben wij elkaar zojuist telefonisch gesproken. Zoals afgesproken zullen wij snel weer telefonisch contact met u opnemen.

Groet, Margo

Heeft op 06 december 2017 om 19:42 geantwoord

Geen oplossing geboden. Alleen uitvluchten gehoord waarom eci niet kan leveren. Toezegging ontvangen dat de gewenste oplossing wordt voorgelegd aan de supervisor en dat ik wordt teruggebeld.

Alle klachten die gemeld zijn door overvol