Klacht: betaling per eci bon

op 22 januari 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in dec vorig jaar heb ik met een eci bon een bestelling gedaan van woezel en pip. heb ik keurig gekregen. van deze bestelling had ik geld over van de bon. hiermee ben ik naar een eci vestiging in schagen geweest. na wat moeilijkheden met de betaling is het uiteindelijk gelukt om het resterende bedrag te gebruiken voor de aankoop. ik begrijp niet waarom ik nu een rekening krijg. als er iets niet goed is moet u bij de vestiging in schagen zijn.

Gewenste Oplossing:

dat u de fout in schagen zoekt,waardoor de rekening teniet wordt gedaan en een welgemeend excuus mijnerzijds
tot nu toe ben ik heel tevreden over eci. ik verwacht dat dit probleem ook netjes afgehandeld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 23 januari 2012 om 18:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant tekst en uitleg gegeven over de laatste factuur die verzonden is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

Heeft op 24 januari 2012 om 07:49 geantwoord

Ik wacht graag de tekst en uitleg af
Inmiddels heb ik de tekst en uitleg gelezen en wil graag nog telefonisch contact.
Ik heb mijn telefoonnummer aan Marcel den Hertog gemailed.

Alle klachten die gemeld zijn door e.koster