Klacht: armoede grens

op 22 december 2015 over ECI in de categorie Boekhandel

Hy mijn naam is Ruud vd Weert
Ik heb in het verleden gewerkt bij het IT bedrijf NGA in NW Gein als Privé chauffeur .Dat heb ik 10 jaar gedaan .nu blijkt achteraf dat zij nooit loonheffing hebben betaald voor mij en mij daar nooit van op de hoogte hebben gehouden .nu heeft er iemand om persoonlijke redenen mij op de korrel genomen en onze aangifte,s van de laatste 5 jaren heeft terug gehaald .en mij voor al deze jaren aangeslagen in het totaal voor meer als 15.000 Euro. nu heb ik begrepen dat Ik ten alle tijden verantwoordelijk ben voor mijn aangifte .daat is geen speld tussen te krijgen . Ik heb intussen een regeling getroffen om 250.00 per mnd terug te betalen wat een aardige druk legt op ons leven maar het is niet anders .Nu hebben ze bij de Belastingdienst besloten om ook nog eens mijn VT in te gaan houden net voor de feestdagen zonder enige pardon of per brief aankondiging .gewoon omdat zij dit kunnen .Ik ben het helemaal zat dat ik achtervolgd word door mensen die maar een ding tot taak hebben .Hoe krijg ik mijn wraak op deze kerel uit Sittard dat is het gevoel wat ik heb .Door deze extra inhouding kom ik zwaar in de problemen .Ik moet maar een klacht indienen vinden zij . mijn vraag is dan ook kan ik hier niet iets aan doen .Als dit zo doorgaat ben ik strak alles kwijt waar ik mijn leven lang voor heb gewerkt . in januari word ik 65 jaar en dan gaat mijn inkomsten er ook nog eens behoorlijk op achteruit . en als zij dan 450.00 per mnd terug eisen van mij .moeten ze maar een touw opsturen ,dan word het een kort verhaal . als je dat dan tegen zo een dame zegt krijg je als antwoord mijnheer u moet doen wat u niet laten kunt .dat vind ik schandalig .

kwijtschelding is het enigste wat ons uit deze uitzichtloze situatie kan helpen .

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 28 december 2015 om 13:34 geantwoord

Deze klacht is niet voor eci bestemd

Alle klachten die gemeld zijn door klusser 58