Klacht: zolen vallen uit elkaar

op 24 mei 2019 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

naar ecco zelf gemaild cs.nl@ecco.com en naar zaak geweest en gebeld te Den Haag(Passage),echter geen tevreden antwoord.
Ecco track gore-tex van mijn man,- 3 jaar oud,5 keer gedragen,hoge tuig lederen schoen(draag je niet in de zomer)netjes in de kast.Niemand bij aankoop gezegd dat de schoenen niet droog weggezet mogen worden en ook geen folder.De zolen drogen uit wanneer niet gedragen,het membraam.Bezopen dat schoenen vochtig moeten blijven.Lijken wel planten.Maar geen garantie,niks,hadden we de schoenen maar moeten blijven dragen of misschien in de vensterbank net als de planten water moeten geven.Met ecco kom je brokkelig verder en barrevoets.Van CS.NL ECCO geen antwoord gehad.

Vergoeding en geen 10% bij volgende aankoop,want nooit geen Ecco meer,of andere Ecco met ander soort zool.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TEEN