Klacht: Zeer slechte zolen.

Ecco slecht op 20 september 2021 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Mijn Halfhoge Ecco laarsjes gisteren voor de derde keer aangedaan en heb daar 30 km mee gefietst. Toen ik ze thuis uitdeed zag ik tot mijn schrik dat de zolen van beide laarsjes en ook de hakken helemaal kapot waren verbrokkeld en gescheurd. Het leder is nieuw geen krasje op en van binnen alsof ze niet gedragen zijn. Ook Ecco gebruikt weekmakers in hun zolen en dan kun je het schudden. Al je schoenen gaan er dan aan.
Een oplossing met een kortingsbon is onacceptabel dit is een sigaar uit eigen doos. Ik vind dat Ecco verantwoording moet nemen en ontevreden klanten die dit meemaken schadeloos moeten stellen. Mensen hebben verondersteld een betrouwbaar product te kopen maar niet zoiets. En het zijn geen schoenen van een tientje. Kom Aub ook niet aan met wanneer hebt u ze gekocht en hebt u de kassabon want dat is niet relevant. Het product is gewoon bagger en daar gaat het om.
Ik denk dat na de uitzending van kassa afgelopen week over de wandelschoenen van andere dure merken die ook met dit probleem te maken hebben , dit ook een goed onderwerp is om uit te zenden en mensen te waarschuwen voordat ze schoenen kopen.

Schadeloosstelling. Uit.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ecco slecht