Klacht: fabricagefout sandalen

op 12 augustus 2018 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag,

Ik ben al jaren een trouwe klant van Ecco.
Ik kocht nieuwe sandalen in Duitsland in het voorjaar tijdens mijn vakantie.
Zoals je ziet, is een riempje afgescheurd. Ik neem aan dat dit een fabricagefout is.

In bijlage stuur ik je foto’s van deze sandalen per ecco.

Ik hoop dat je iets voor mij kunt doen!

Met vriendelijke groet
Caatje

Deze mail had ik naar Ecco Nederland gestuurd. Daarop kreeg ik het verzoek dit naar Duitsland te sturen. Dat heb ik vorige week gedaan. Vindt het wel vreemd dat dit moet vandaar ik hier toch deze klacht zet.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe sandalen of het aankoopbedrag terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ecco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Ecco in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door catharina A.M.