Klacht: De bus 306 richting purmerend

op 14 juli 2019 over EBS in de categorie Vervoersbedrijven

Ik kwam zelf om precies te zijn om 16:05 aan bij station Noord. Op 9292 stond dat ik de 306 kon pakken, maar door werkzaamheden stopte de bus ergens anders dan normaal. Dit stond niet aangegeven waardoor ik mijn bus gemist had die om 16:10 zou komen. Vervolgens ben ik gaan wachten op de bus die om 16:40 zou komen. Die kwam alleen nooit opdagen waardoor ik eigenlijk dus tpt 17:10 zou moeten gaan wachten voor de bus. Vervolgens moest een collega zijn bus veranderen in de 306 zodat we tenminste mee konden rijden naar de halte waar we heen moeten.

Tijdens werkzaamheden zou het handig zijn dat het aamgegeven word als de bus ergens anders tijdelijk stopt. Het zou voornamelijk op een weekend dag als ee een bus vervalt dat er volgende eerder een vervangende bus komt. Het is niet prettig om namelijk een uur op een bus te moeten wachten terwijl je afspraken zou hebben kunnen staan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EBS

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EBS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NaomiPostma