Mijn Klacht:
305 middenbeemster: 8:53 moet de bus er zijn… ik stond er ruim op tijd 8.45 omdat ik weet dat de bus nou eenmaal wel eens te vroeg is. Er staan nog 4 mensen te wachten … alles wat er langskomt maar niet die bus. Bellen naar EBS (20 minuten in de wacht!) en in de kou. Hoor ondertussen dat ie al veel te vroeg vertrokken was. telfoniste van EBS kwam er niet uit en zei dat ik via E-mail maar een klacht moest indienen. Dat heb ik gedaan, werd in de E-mail tegen me gezegd dat de bus wel degelijk langs geweest was op de juiste tijd dat dat na te zien was in hun systeem… dus kwam er voor mij op neer dat ik (en de andere mensen die stonden te wachten) minstens doof en blind zouden moeten zijn. Er is 31 december 2021 afgesproken dat er contact met de desbetreffende chauffeur opgenomen zou worden en aan de hand daarvan weer contact met mij… tot op heden nog niks gehoord meer. Eigenlijk heel erg schoftig van EBS.
Gewenste Oplossing:
Als EBS contact leggen gaat met mij en daarin excuses aanbied van zowel de chauffeur als de dame van de mail.
