Klacht: Ebike met defect slot en later ook defecte batterij

Anitatransport op 13 september 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 6-8-21 met Lidl gebeld dat nieuw gekocht ebike een defect slot heeft en ik dit graag gemaakt wil hebben.
Op 13-8-21 krijg ik bericht dat er een service monteur dit gaat oppakken en of ik toestemming geef om mijn gegevens door te sturen. Hierop meteen aangegeven dat dat goed is. Aangegeven dat wij eind augustus met vakantie gaan en ik de fiets graag mee wil nemen met een deugdelijk slot.
Ik hoor niets van Lidl en op 23-8-21 weer een bericht gestuurd dat ik nog niets heb gehoord. Enkele dagen later nog weer gebeld en aangegeven dat ik de service erg slecht vind. Het gaat maar om een slot.
28-8-21 met vakantie gegaan en toch maar enkele dagen voor die tijd zelf het slot maar vervangen omdat de fiets te duur is om gestolen te worden omdat het slot niet werkt.
Op vakantie na dag fietsen valt het display van de ebike steeds uit en ik kijk na of de batterij nog wel genoeg lading heeft en dit klopt. Weer een mail naar Lidl gedaan dat ik de fiets niet kan gebruiken als ebike omdat er iets mis is met de batterij. Tot nu toe geen bericht de fiets heeft 800 euro gekost en ik wil dat ie gemaakt wordt of mij geld terug. Het slot neem ik voor lief maar ik wil dat de ebike worst gerepareerd. Ik heb nog bijna 2 jaar garantie

Reparatie of geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2021 om 12:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anitatransport