Klacht: Ebike geen reactie op herstel in garantie periode

op 31 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben in juli 2019 2 ebikes gekocht. 1 daarvan heeft nu een storing, de lampen branden constant. Fietsned.nl voert de reparatie uit, maar zij krijgen geen reactie van Prophete de duitse fabrikant om de fiets te repareren. We zijn al 14 dagen bezig. Lidl zelf is onbereikbaar en schuilen zich achter Convid, dat is altijd handig zo’n pandemie.

Gewenste Oplossing:

Als Prophete / Lidl de opdracht verstrekt aan Fietsned.nl om de fiets te repareren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 31 mei 2021 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht huize.scholten

1 maand geleden - Fietsned heeft meerdere emails naar Prophete gezonden met de vraag of behandeling van de storing akkoord is. Ik wacht af of er inderdaad actie komt. Ben skeptisch geworden.

Alle klachten die gemeld zijn door huize.scholten