Klacht: Ebike batavus ego start spontaan na activeren uitknop

op 29 juni 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Nadat ik de batavus ebike uitzet via de uitknop start de ebike na enige seconden spontaan weer aan.
Ik zit enige maanden buiten de 2 jaar garantie termijn en Batavus wil gren coulance regeling aanbieden. Vindt dit slechte benadering van de klant. Een technisch probleem als deze mag zich na 2 1/2 jaar niet voordoen en is helaas geen reclame voor Batavus. Momenteel is mijn fiets bij de dealer voor onderzoek en ben benieuwd wat mij dit gaat kosten. Betavus neem uw verantwoordelijkheid voor dit technisch probleem

Als Batavus alsnog accepteert dat een dergelijk technisch probleem zich niet mag voordoen Binnen zo'n korte periode. Het defect is niet aan de gebruiker te wijten en coulance zou moeten worden toegepast.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Bericht van Batavus

9 maanden geleden - Geachte heer Hoving, Het spijt ons te lezen dat er problemen zijn met uw Batavus E-bike. Wilt u het framenummer van uw fiets mailen naar info@batavus.com? Dan nemen wij uw klacht graag in behandeling. Met vriendelijke groet, Afdeling consumenten Batavus BV

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geert Hoving