Klacht: Oplichting

Johannallejeune op 17 november 2020 over Easyslim in de categorie Beauty & Wellness

Beloofd wordt vermindering van centimeters, vetverbranding en spieropbouw door een apparaat. Het apparaat zou vet wegtrillen en spieren opbouwen. Dit is misschien voor een paar uur het geval, maar na een paar dagen is het effect totaal verdwenen. Het effect wordt na een aantal behandelingen ook niet meer gemeten met een centimeter, maar je wordt alleen maar gewogen. Als je bent afgevallen wordt dat effect toegeschreven aan de behandelingen met het apparaat. Maar trap er niet in! Het komt door het strenge dieet dat je gevolgd hebt! Je bent erin getrapt en zit vast aan je contract van 600 euro voor 10 behandelingen. Je kunt na 5 bahndelingen niet stoppen

De mogelijkheid om na 5 behandelingen te kunnen stoppen als je niet tevreden bent en geen risico te lopen van geld weggooierij.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyslim

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyslim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johannallejeune