Klacht: Opgelicht

op 29 oktober 2017 over Easyslim in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Enige tijd geleden heb ik een behandeling bij EasySlim in Zoermeer gehad. Ik heb samen e.e.a. besproken en wij zijn samen uitgekomen op een behandeling van 10 sessies waarvoor ik €500,- euro heb betaald. Nu, 2 sessies later, is [medewerker] nergens meer te bekennen. Als ik het bedrijf bel is [medewerker] niet aan het werk, Vorige keer heb ik zelfs te horen gekregen dat zij al 2 weken niet meer op het werk is verschenen? Al met al, heb ik dus maar 2 behandelingen gekregen, en ben ik gewoon 300 euro kwijt. Personeel van EasySlim.nl is niet bepaald klantvriendelijk sinds ik dit heb gemeld. Als ik EasySlim was zou ik die werknemer maar even opsporen en alles na gaan vragen hoe dit nu zit.. Want dit is niet correct! Ik zit zelfs een aangifte naar de politie te overwegen als dit niet wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug met vergoeding! We zijn nu 2 maanden verder!

Alle klachten die gemeld zijn door