Klacht: ongemotiveerd, onwillig, onvriendelijk en bot

op 22 januari 2017 over EasyFit in de categorie Sportclub/-school

Zover de beschrijving over hun meest recente medewerker. Deze verzuimde ook na enkele malen navragen onderling te bespreken t.a.v. mijn doelstelling en of trainingsprogramma kon worden veranderd.
Na bijna een maand had hij nog niets ondernomen. Zeer geagiteerd , bot en onvriendelijk werd me toegesnauwd dat ik dan maar moest stoppen als het me niet beviel toen ik wederom hem er op aan sprak.
Contact met collega leverde geen oplossing op. Bemoeit zich liever nergens mee , evenals de coaching overigens.
Ik had met hun nieuwe kracht geen enkele mogelijkheid fatsoenlijk mijn visie te kunnen geven. Conclusie is dat men zeer klantonvriendelijk is. Tenminste, dit betreft twee van de drie medewerkers. De derde medewerkers voldoet beslist wat je van een goede sportinstructeur mag verwachten.
Easyfitpremium is veruit de duurste sportschool in Goes. Voor dat geld mag je meer oplossend vermogen, klantvriendelijkheid, fatsoen, gemotiveerde instructeurs en aanbod verwachten.

Een welgemeend excuus is wel op zijn plaats. Ten eerste vanwege gedrag nieuwe medewerker en het nalaten mij op de hoogte te stellen over gang van zaken.
Ten tweede, het verzuimen te reageren op mijn bericht met als doelstelling uitleg te verlenen en de deur alsnog op een kier te houden voor verder lidmaatschap.
Doordat het zo uit de hand is gelopen heb ik halve maand niet meer kunnen trainen waardoor ik teveel heb betaald. Men weigert dit terug te betalen. Restant halve maand wil ik terug ontvangen. Het is immers niet mijn keuze en de schuld van easyfit Goes dat ik rest van de maand er niet meer kon gaan trainen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.E.A. van Hoorn