Klacht: Verkeerde Player Pick gekregen 23-1-2020

op 23 januari 2020 over EA Games in de categorie Computer Games

Super slechte service van EA gehad. Vanmiddag packs geopend van weekend league (goud 3). Ik heb de player picks geopend via de companion app op de telefoon. De eerste twee keer dat ik wou aanmelden via de app kwam er een aanmeldingsprobleem. vervolgens kwam ik wel in de app en deed mijn player picks. de 1e player pick uitgekozen en door naar de 2e. Ik kreeg Virgil van Dijk (92). tot mijn verbazing koos de app automatisch een andere player van (82). een soort bug of error. EA vervolgens gebeld hierover en het probleem uitgelegd. Volgens EA kunnen hun niet inzien wat jij packed of player picked? EA zegt dat ze dit niet kunnen veriefieren en jou hiermee dus niet helpen, met andere woorden heb je pech. afgelopen keer waren er ook al problemen met player picks en hebben jullie wel de juiste beloning uit kunnen geven en nu zegt EA dat ze niet kunnen inzien wat voor player pick keuze jij hebt gehad? Dit is echt te belachelijk voor woorden. EA maakt ook nog de vergelijking dat iedereen dit zo dan kan doen om een betere speler te krijgen of dat ik een screenshot had moeten maken. ten eerste als EA dit wel zou kunnen verifiëren in hun systemen kunnen ze klanten zoals ik ook beter helpen en ook inzien dat ik daadwerkelijk Virigl van Dijk als player pick keuze had staan. Daarnaast open ik veel packs. Dan ga je toch niet van elke pack die je opent een screenshot maken omdat misschien EA een error, fout,bug of noem het maar op in het spel heeft of in de App. zo wordt je gewoon een speler van 1,2 miljoen door de neus geboord. Ik eis hier een oplossing voor. Het gaat om een speler van 1,2 miljoen coins en voel mij erg bedrogen door dit spel en de manier van oplossen. je hebt blijkbaar gewoon pech terwijl ik hier tijd en geld in heb geïnvesteerd
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Virgil van Dijk rated 92 krijgen waar ik recht op heb!

Virgil Van Dijk krijgen waar ik recht op heb !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Burnit-050-