Klacht: P2P online oneerlijk!!!!!!!!

op 11 augustus 2019 over EA Games in de categorie Computer Games

Tijdens het online P2P wordt er door EA oneerlijke invloed uitgeoefend door het gehele team waar ik mee speel 2x zo traag te maken. Ook kan ik zo hard als ik kan op rennen drukken, mijn spelers blijven gewoon langzaam lopen. En dat in combinatie met het vertragen van mijn team maakt het onmogelijk om normaal een wedstrijd te spelen. Hier betaal ik niet voor en dit moet dus snel gefixt worden. Op deze manier kan je jezelf nooit afmeten tegenover andere spelers. Dan kan ik net zo goed Fifa manager spelen. Ik heb het idee dat EA dit met opzet doet en dat maakt het alleen maar erger. Ik betaal veel geld aan dit soort spellen en ook om online te kunnen spelen. Dit hoort dus zonder dit soort klachten te gebeuren.
ZORG ERVOOR DAT ALLES EERLIJK BLIJFT OF VERGOED MIJN VELE EUROS DIE IK AAN JULLIE HEB UITGEGEVEN!!!!!!!!

Ik zal tevreden zijn wanneer het online gamen eerlijk geschied zonder invloed van EA od de a.i.
Of wanneer ik mijn geld terug krijg voor een ONEERLIJK SPEL!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gregstar666667