Klacht: Oneerlijke ban

RadicalxAce op 06 april 2025 over EA Games in de categorie Computer Games

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb recent een ban gekregen op mijn apex legends account. deze heb ik gekregen nadat ik was gehacked en de speler begon te cheaten op mijn account. Ik heb direct actie ondernomen en heb contact met de customer service op genomen en heb daarna mijn account terug gekregen. ik heb een transcript van het gesprek waarin duidelijk is te zien dat ik zowel contact heb op genomen als dat ik was gehacked en daadwerkelijk actie heb ondernomen. toch hebben ze mij jammer genoeg op 1 april toch gebanned wegens het overtreden van user agreements terwijl dit niet het geval was. degene die op mijn account zat had geen toestemming of wachtwoord om erin te komen. ik had het account niet verkocht en heb geen regelbrekent gedrag getoont. ik heb ze 3 keer gemailed en toch is er geen gehoor over het feit dat mijn ban compleet onjuist en onterecht was. ik heb ze de transcript 2 keer gegeven en toch weigeren ze mij te unbannen. dit is simpel weg niet juist en terecht. ze zijn lui en MOETEN iets doen om mij te unbannen aangezien ik geen een regel heb verbroken. ik heb het spel al 6 jaar gespeelt en heb in totaal 1700 euro in het spel gestopt. deze actie heeft mij simpel weg zwaar geirriteerd gemaakt.

Gewenste Oplossing:

het liefst een directe unban of een tijdelijke ban.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RadicalxAce