Klacht: Fifa 20

op 18 februari 2020 over EA Games in de categorie Computer Games

Dit is wat ik ea games heb gestuurd!

Ik speel al een behoorlijk aantal jaren Fifa en vind het echt super om te doen. Ik ben niet geweldig maar gewoon gemiddeld, meestal speel ik div 5 of div 4. Vorig jaar heb ik Fifa20 aangeschaft het spelen ging best lekker, ik haalde mijn niveau weer en belande in div 5. Ergens voor de kerst kreeg ik een waarschuwing van jullie dat ik waarschijnlijk onrechtmatig aan coins was gekomen of iig iets had gedaan wat niet mocht. Vanaf dat moment speelt mijn team niet meer na behoren, het lijkt wel alsof jullie de boel remmen. Ik heb best behoorlijk wat euro’s geinvesteerd, dit moeten jullie terug kunnen vinden. Mijn team is ook best oke maar ik speel nu div 9 en kom helemaal niet verder. De lol is er compleet af.
Willen jullie eerlijk tegen me zeggen wat er in de hand is?

Ik speel nu af en toe Fifa19, dat speelt nog best lekker maar eigenlijk wil ik natuurlijk normaal Fifa20 spelen.

Ik ben tevreden als mijn spel (Fifa20) naar behoren werkt en als de spelers waar ik veel geld in heb gestoken spelen met de kwaliteit waar ik voor heb betaald!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xspijkerx