Klacht: €90 kwijt. Slechte kwaliteit colbertjes binnenvoering helemaal stuk

op 21 augustus 2017 over Lots of goodies in de categorie Kledingwinkels

Zeer slechte klantenservice!
Zelf jarenlange werk ervaring in een mode winkel. Veel met klanten te maken gehad en klachtenafhandeling maar de manier hoe makkelijk hun van een klacht af proberen te komen… Niet eerder meegemaakt.

Vorige week donderdag 3 verschillende kleuren colberts besteld. Alleen naar de buitenkant gekeken en zag er prima uit. Mijn partner zei wel meteen dat hij het een slechte kwaliteit vond. Mij leek het nog mee te vallen. De colbertjes eerst kort gewassen zoals staat aangegeven in de wasvoorschriften. Vervolgens één colbertje gedragen en heel de binnenvoering was stuk.

Naar mijn idee hoort dit niet en ik had contact opgenomen met Lots of Goodies.

Foto’s meegestuurd en uitgelegd wat de situatie was. Zelfs de andere twee colbertjes niet eerder gedragen en daar ook de voering van stuk.

Ze gaven aan dat dit komt doordat er te veel spanning op staat en dat deze klacht niet eerder is voorgekomen. Dit komt in ieder geval niet door de was en omdat dit de eerste klacht is handelen ze dit niet netjes af. Wel als er meer klachten zouden zijn maar het is de eerste keer dat ze zoiets horen.

Erg makkelijk om geen klantenservice te bieden.
Klanten kunnen dit niet nachecken! Ik heb hierdoor het gevoel dat ik totaal niet serieus wordt genomen. Ik vroeg ze niet eens om geld terug of wat dan ook. Maar zelf hadden ze best kunnen beginnen met: Wat vervelend voor u…. In plaats van in verdediging te schieten en meteen te zeggen dat dit nooit gebeurd en ook niet kan. En daarmee stopt het.

Zelfs nog uitgelegd dat ik de twee andere colbertjes niet eens aan heb gehad en hoe ze dan verklaren dat daar de binnenvoering ook van los heeft gelaten? Hier is niet op gereageerd.

Als goede service zou je verwachten dat ze een kleine tegemoetkoming bieden of een kortingsvoucher, reperatie service of iets dergelijks. Maar helaas helemaal niets.

€90,- uitgegeven excl. Twee keer verzendkosten.

Eens en nooit meer!

Hoogachtend,

Een zeer teleurgestelde klant!

Een tegemoetkoming voor reparatie of een retour waarbij ik het volledige bedrag terug krijg.
Of als allerlaatste optie een tegoed bon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lots of goodies

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lots of goodies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dana A.