Klacht: €75 betaald voor bestelling die ik nooit heb gekregen

op 31 mei 2021 over Uber Eats in de categorie Websites - Online eten bestellen

Afgelopen vrijdag heb ik pizza’s besteld maar op moment dat de bestelling geplaatst werd viel m’n mobiel uit. Vriend heeft gebeld met restaurant om te vragen of bestelling goed was aangekomen en die zeiden (later bleek onterecht) nee. Hij heeft toen dezelfde bestelling opnieuw gedaan en die is ook gewoon geleverd. Uiteindelijk zie ik vandaag tot grote verbazing dat de 75 euro wel is afgeschreven (zowel bij hem als bij mij dus) terwijl de pizza’s maar 1x zijn geleverd. Gebeld met restaurant die excuses hebben gemaakt en geld graag terug willen geven maar omdat ik betaald heb via UberEats moet dit via hen – gebeld met Uber en na 3x bellen en van kastje naar de muur te zijn gestuurd zeggen zij sorry wij nemen klachten alleen binnen 48 uur na bestelling aan , we kunnen u helaas niet verder helpen.

Nog nooit zo slecht geholpen. Volgens mij sta ik volledig in m’n recht (product/dienst nooit ontvangen en wel betaald). Wil hier graag werk van maken.

De 75 euro die ik heb betaald voor de vier pizza's die nooit zijn bezorgd wil ik uiteraard terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noorubereats