Klacht: €5 korting via nieuwsbrief

op 13 februari 2018 over Sanoma in de categorie Media

Ik meldde me aan voor de nieuwsbrief
Daarna kreeg ik een code voor mijn favoriete blad
Bij het verkrijgen kon je op een link drukken waarna je bladen te zien kreeg. Die link staat dus bij de code.
Op Veronica gedrukt. Helaas code niet geldig bij deze actie.
Daarna totaaltv gezocht. Ook hier niet geldig. Bij deze bladen krijg je een airfryer. Dit doet niet terzake verder want er staat gewoon een actiecode invul mogelijkheid.

Ik wil totaaltv met die korting. €54 met korting. Daarna een aanpassing op de site zodat anderen niet met deze misleiding zitten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Reactie van de melder van de klacht Luuk ter Horst

6 maanden geleden - Ik heb een reactie gehad van klacht. nl dat deze klacht niet wordt behandeld door sanoma

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 26 februari 2018 om 12:33 geantwoord

Geachte heer ter Horst,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Volgens mij heeft u het over de Magazine.nl nieuwsbrief.

Echter met een welkomst geschenk geldt dit niet. Indien u gaat voor een abonnement zonder welkomstgeschenk hoort de code wel te werken.

Mocht er nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Heeft op 26 februari 2018 om 12:39 geantwoord

Dit staat nergens vermeld. Als je wilt bestellen kun je de code invullen. Pas daarna krijg je een melding dat dat niet kan.

Maar laat verder maar.

Alle klachten die gemeld zijn door Luuk ter Horst