Klacht: E-tickets niet ontvangen wel geld afgeschreven

op 18 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Goede dag,

Ik heb 1 maart 2016 2 tickets besteld voor de wedstrijd van afgelopen zondag 1 mei via viagogo. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen maar ik heb wel 139,64 € betaald. Ik heb wel n bevestigingsmail gekregen van de bank.
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met viagogo. Uiteindelijk 5 mails gestuurd. Elke keer kreeg ik n mail met bekijk uw account en ik moest een bestelnummer invoeren, maar die mail met dat nummer heb ik nooit gekregen. Uiteindelijk 2 mei kreeg ik n mail dat ik een verkeerd account heb aangemaakt dus dat ze niks voor me kunnen doen. Maar ik heb wel geld betaald en dat is wel op de rekening van viagogo gekomen. Ik wil mijn geld terug.
Daarbij komt dat ik heel moeilijk contact krijg en geen telefoonnummer heb kunnen vinden ( 1 nummer die niet bestaat en 1 nummer waarbij ze vragen naar je bestelnummer) zelfs via 1888 konden ze me geen nummer geven.
Kunnen jullie mij helpen?

Met vriendelijke groeten Marije Korrel

Als ik mijn 139,64 € terug heb met een excuus dat ik dacht dat ik kaarten had besteld en ruim voor het evenement contact heb opgenomen, maar ik krijg pas uitleg na het evenement.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 08:59 geantwoord

Beste Marije,

We hebben je account onderzocht en je hebt inderdaad twee viagogo accounts onder je naam, de ene is marijekorrel@hotmail.com.ar en de tweede is marijekorrel@hotmail.com.

Je tickets zijn verzonden naar het account marijekorrel@hotmail.com.ar. Om deze reden kunnen wij helaas geen vergoeding geven, het is de verantwoordelijkheid van de koper om ons te voorzien van de juiste details om de tickets te leveren.

viagogo Team

Heeft op 20 mei 2016 om 21:23 geantwoord

Ik heb 4 weken VOOR het evenement een meerdere malen mails gestuurd en gevraagd waarom ik geen bevestigingsmail kreeg van het evenement. Ik kreeg een standaardmail terug op mijn juiste e-mailadres. Viagogo heeft deze mail van mij niet persoonlijk behandeld, want als zij toen al hadden gecheckt dan was het geld niet van mijn rekening afgeschreven maar was het op te lossen. Viagogo geeft garantie over de kaarten. Dus viagogo kon
op dat moment nog verhaal halen bij de verkoper. Ik verwacht nog steeds het geld terug van het evenement waar ik niet naartoe kon.

Marije Korrel
marijekorrel@hotmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marije korrel