Klacht: E-ticket ongeldig

op 14 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een e-ticket gekocht voor 2€ om van Maastricht naar Vaals te reizen dit is een speciale tijdelijk actie. Ik heb echter het ticket niet uitgeprint en kan het op mijn telefoon weergeven. Er staat nergens dat het ticket digitaal niet geldig is. Nu moet ik van d chauffeur toch inchecken, ik verwacht dan toch in ieder geval dat ik die 2€ terug krijg. Als ik wist dat t digitaal niet geldig was had ik t nooit gekocht.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Snellejelle99,

Ai! Balen dat je van de buschauffeur het E-ticket toch uitgeprint moest hebben. Uit je bericht begrijp ik dat je met lijn 350 wilde reizen? Zo ja, dat E-ticket moet wel geprint worden omdat deze gestempeld moet worden. Dit staat ook bij de actie met een uitroepteken aangegeven: https://www.arriva.nl/limburg/acties-nieuws/acties/7-tot-21-augustus-afsluiting-noorderbrug.-hoe-overbrug-jij-de-verkeershinder-.htm.

Excuses voor het ervaren ongemak en de verwarring!

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Snellejelle99