Klacht: E-ticket

op 28 juni 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik wil graag melding doen van de E-ticket bestelling (omgeving Noord-Brabant). Na betaling kreeg ik geen scherm om de PDF (ticket) te downloaden. Het bleef op ING app scherm staan, waarbij het bedrag al wel was afgeschreven. Daarnaast, de mail met hetzelfde bestand liet lang op zich wachten. Gelieve dit probleem om te lossen.

Mvg,

Bastiaan van Beek

Gewenste Oplossing:

Juiste procedure van bestelling E-ticket, zonder errors.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 juni 2021 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bastiaan van Beek,

Wat jammer om te lezen dat dit niet naar behoren werkte. Ik stuur je melding door naar de verantwoordelijke afdeling waar dit verder wordt opgepakt. Excuses voor het ervaren ongemak.

Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Jeltsje
Medewerker Arriva klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bastiaan van Beek