Klacht: e-reader doet niets, kan ik niet uitzetten of sluimeren

op 11 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer,mevrouw,
Ik heb 2 e -readers gekocht 3 december 2014 bij AH in Bergen op Zoom. ( ikzelf woon in Antwerpen).
1 e-reader doet het perfect de andere geeft weleens problemen.
Afgelopen vakantie begin september was het book ineens zwart en alle boeken eraf.
Heel vaak geprobeerd te resetten en op te starten. Eindelijk gelukt maar ik kan er niet veel mee. b.v. niet uitzetten. Hij heeft het nooit zo gedaan als de andere e-reader van het zelfde merk. Deze moest heel regelmatig gereset worden.
Mijn vraag: 2 jaar garantie, hoe verder.

Graag krijg ik een antwoord hierover van jullie, zodat ik weer goed kan lezen.
Met vriendelijke groeten,
Hanneke Stuart

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als hij nagekeken of dat het een nieuwe wordt.
Graag hoor ik het van u,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke Stuart