Klacht: E-mailadres kan niet bevestigd worden

op 21 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Na een bestelling ontvangen te hebben en daarvan de door DHL in rekening gebrachte kosten te willen laten vergoeden door Light in the box, krijg ik bij het invullen van het daarvoor bestemde formulier de melding dat mijn e-mailadres nog niet bevestigd is. In principe zou dit mogelijk moeten zijn door op de knop “Email opnieuw verzenden” te klikken. Er verschijnt dan weliswaar een bevestiging dat er een e-mail is verzonden, maar die komt nooit aan.

Reden om een klacht hierover in te dienen is dat er hierdoor voor mij geen andere weg is om te communiceren met Light in the box en ik hierdoor mijn extra aan DHL betaalde kosten van € 49,12 niet vergoed kan krijgen.

Het e-mailadres dat aan mijn account hangt moet bevestigd kunnen worden zodat ik via de reguliere weg mijn aan de koerier betaalde kosten kan laten vergoeden door Light in the box, ook voor toekomstige bestellingen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 september 2016 om 00:15 geantwoord

Hallo meneer Eyking,

negeert u alstublieft de melding. Dit is een systeemfout war hard aan gewerkt wordt. U kunt het gewoon versturen zonder uw e-mail te bevestigen.

mvrgr

LITB Klantenservice

Hallo meneer Eyking,

mvrgr

LITB Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jeyking