Klacht: Niet mijn eigen koffiezetter retour gekregen

thefonz1968 op 07 december 2013 over E-care Repair Service in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koffiezetter was stuk via philips naar e-care gestuurd.

Na ongeveer 4 weken mail dat de koffiezetter retour kwam , ik blij …. kan weer koffiezetten ….maar wat blijkt , het apparaat is totaal niet de mijne .
Ding zit bij reservoir onder het kalk de sticker op het vakje waar de bonen ingingen zat geen sticker meer … een paar stickers van een reperatie van maanden ervoor .. en ordernummer klopt niet…. en onder niet kloppen , het lijkt niet eens op de mijne

Gewenste Oplossing:

nieuw apparaat of geld retour of gewoon de mijne .... want dit is ronduit slordig

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar E-care Repair Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door E-care Repair Service in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door