Klacht: € 50,00 heeft Viagogo ingehouden ivm een zogenaamd “verkeerd gestuurde ticket” door mij. Ticket was gewoon goed en op dezelfde wijze verstuurd als in het verleden.

op 08 juli 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

€ 50,00 “onkosten/boete” heeft Viagogo van me ingehouden ivm een zogenaamd “verkeerd gestuurde ticket” door mij. Ik had de ticket te koop aangeboden via hun website. Ticket was gewoon goed (ben uiteindelijk zelf met een van de kaarten naar binnen gegaan) en op dezelfde wijze verstuurd als in het verleden. Ze hadden de ticket al maanden opgestuurd gekregen van me maar komen pas 16 uur voor het evenement begint met de mededeling “cancelled deal” en de mededeling dat ze € 50 hiervoor gaan berekenen. Antwoorden of klacht indienen is niet mogelijk. Gewoon je kop houden en luisteren naar Viagogo. SCHANDE voor een bedrijf dat klaarblijkelijk alleen maar bezig is met geld binnenharken. Doe in verband met vaak in het buitenland zijn veel deals met Viagogo (seizoenkaarten voetbal, 25 keer per jaar ongeveer) maar zo ga je niet met je vaste klanten om.

Schadeloos stellen omdat mijn ingestuurde ticket gewoon geldig was en zij zelf (te) laat de deal ongedaan hebben genaakt waardoor doorverkopen niet meer mogelijk was: € 50,00 ingehouden en misgelopen bedrag van de verkoop € 244,36

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcus Willem Jacob