Klacht: zogenaamde sorteerfout

[email protected] op 17 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou dinsdag twee matrassen geleverd krijgen, maar s,middags melding dat de zending in het verkeerde depot zou geleverd zijn.Woensdag word dan gewoon overgeslagen en nu zouden ze morgen dond, geleverd worden.
Zie dat deze klacht bijna dagelijks voorkomt bij dit bedrijf dus , weinig kans op verbetering.

Gewenste Oplossing:

Een eerlijke reden , waarom iets is fout gegaan , daarna zijn jullie gewoon niet te bereiken .Werken jullie van acht tot vijf.?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2016 om 09:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boekhout,

Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid die ontstaan is en de vertraging! Uit controle van uw gegevens zie ik inderdaad dat uw pakket 16-8-2016 verkeerd is gesorteerd. Dit wil zeggen dat het pakket of op het verkeerde depot is afgeleverd, of met een verkeerde route is ingepland.

De collega's van het betreffende depot hebben hun uiterste best gedaan om het probleem met betrekking tot uw order zo snel mogelijk op te lossen en een nieuwe afspraak met u te maken. Zij hebben daarop, woensdag 17-8-2016, contact met u proberen op te nemen om een nieuwe afspraak in te plannen.

Gelukkig zie ik dat uw bestelling donderdag 18-8-2016 inderdaad afgeleverd is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door