Klacht: telefoon niet geleverd

Madelonvandekamp op 22 januari 2013 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn telefoon tussen 8:00 en 13:00 geleverd worden. Kreeg een sms dat de koerier rond 12:35 zou komen. Om 13:00 track en trace gecheckt. Daar stond dat ik niet aanwezig was, terwijl ik voor het raam heb staan wachten. Ik dynalogic gebeld. Word aangesproken alsof ik achterlijk ben. Of de deurbel wel werkt en of ik echt wel thuis was. Nu nieuwe afspraak voor morgen avond. Hoop dat ze dan wel de moeite nemen om langs de deur te komen en aan te bellen. De deur bel werkt gewoon namelijk.

Vandaag nog bezorgd. Op zijn minst normaal behandeld worden.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

11 jaren geleden - Om uw klacht te behandelen hebben wij van u de volgende gegevens nodig: - Naam - Adres - Postcode - Ordernummer Wij zien deze gegevens graag tegemoet.

Dynalogic

Heeft op 31 januari 2013 om 12:31 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Op 22 januari zouden wij tussen 08:00 en 13:00 uur uw order komen afleveren. Echter tijdens het uitvoeren van de route is de pinterminal defect gegaan. Wij hebben u gebeld hierover om dit mede te delen, maar helaas kregen we geen gehoor. Er is een nieuwe afspraak ingepland op de volgende werkdag tussen 18:00 en 21:00 uur. Deze is succesvol uitgevoerd.

Dynalogic B.V.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynalogic beoordeeld.

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door