Klacht: reparatie samsung Galaxy S4

Leroy1983janssen op 12 januari 2015 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 23 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, We vinden het erg vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. We hebben echter geen gegevens van u en/of een ordernummer. Gezien de tijd die verstreken is sinds de melding van uw klacht gaan we ervan uit dat...

Bedrijf Dynalogic
Status Opgelost
Datum 12 januari 2015

Een klant van Dynalogic heeft zijn Samsung Galaxy S4 ter reparatie aangeboden en ontving een leentoestel. Na het indienen van een verzekeringsaanvraag, ontving hij de telefoon ongerepareerd terug met een kostenpost van 38 euro, wat hij niet accepteert. De klant verzoekt om een oplossing zonder het hele proces opnieuw te doorlopen.

Mijn Klacht:

Mijn gsm is voor reparatie opgehaald en heb gelijk een leentoestel ontvangen ik heb ook de reparatie bon toegestuurdt gekregen hierop heb ik ook response gegeven dat ik op mijn verzekering was t wachten voor akkoord. Nu word me telefoon ongerepareedt terug gestuurd en kost het mij 38€ ben t hier niet mee eens. Wik m graag gemaakt terug krijgen. Heb geen zin om het hele traject op Nieuw aan te vragen. De telefoon is nog bij jullie hoop dat ik hierin geholpen wordt dat dit fatsoenlijk kan worden opgelost.

Mvg L.A.M Janssen

Gewenste Oplossing:

Als dit gewoon goed is afgehandeld ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 23 april 2015 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

We vinden het erg vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. We hebben echter geen gegevens van u en/of een ordernummer.
Gezien de tijd die verstreken is sinds de melding van uw klacht gaan we ervan uit dat de klacht reeds opgelost is.

Nogmaals onze excuses voor de late reactie.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic B.V.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM