Klacht: Niet aangeboden op afgesproken tijdstip

Misnoegd man op 05 januari 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou een bestelling van coolblue aankomen tussen 18 en 22u. Ik blijf hiervoor speciaal thuis, krijg ik plots een mail dat de courier mij niet thuis heeft aangetroffen en dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken. Ik was wel thuis, de bel doet het perfect, ik heb geen hond die de courier bang zou kunnen maken en heb niemand de moeite weten doen om te kloppen,… Bedroevend. Hier betaald men dan voor om het de dag zelf nog te krijgen. Anders had BPost het morgen ook kunnen brengen, GRATIS

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling en excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 januari 2017 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sels,

We hebben uw andere klacht ook ontvangen en al beantwoord per mail. Ik zal hier ook kort antwoorden.

Na dit voor u onderzocht te hebben blijkt dat de koerier bij u langs is geweest maar wat we niet concreet kunnen controleren is het feit of de koerier al dan niet bij u aangebeld heeft. Voor de zekerheid hebben we de klacht doorgezet naar de leidinggevende van de koerier. Hij zal zich hier dan over moeten verantwoorden. In ieder geval onze oprechte excuses voor het ongemak!

Uw verzoek tot compensatie kunnen we spijtig niet honoreren daar u aan Coolblue hebt betaald. Ik adviseer u contact op te nemen met hen voor een restitutie.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Gelukkig is de afspraak van 05-01-2017 wel succesvol voldaan. Ik wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door