Klacht: Levering

suus91 op 14 april 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestellen een bankstel via internet, ons bankstel zou de dag erna geleverd worden VANDAAG DUS!
Om kwart voor 12 melding, de chauffeur angelo in dit geval is onderweg met u bestelling en zal naar verwachting tussen 12 en 14 bij u zijn.

nog geen 10 minuten later krijg ik een mail, onze excuses er zal een nieuwe afpsraak gemaakt moeten worden. u pakket kan niet verzonden worden vandaag. (boos!! want ik dacht aaah de recensies zullen wel mee vallen NIET DUS)

ik dynologic bellen, ja mevr onze excuses ik vind het heel erg voor u MY ASS! jullie hoeven er geen verlofdag voor in te leveren! maar het pakket kan op zijn vroegs woensdag pas bezorgd worden!

Gewenste Oplossing:

als jullie zoals afspraak VANDAAG mijn pakket zouden leveren desnoods vanavond om 22.00 uur zoals jullie roepen hoe er geleverd kan worden en niet volgende week!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. Rutten,

Allereerst onze oprechte excuses voor uw ervaring met onze service. Ik zie dat er sprake was van een 'herplanning'. Helaas lijkt het er op dat de order foutief aangemaakt door de leverancier, de uiteindelijke maten bleken niet overeen te komen met de ingeboekte maten waardoor de order spijtig niet meer kon in de route. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Ik zie dat er daarop contact is opgenomen en dat u en dat mijn collega's inderdaad hebben getracht om de bestelling diezelfde dag nog te leveren. Helaas is dit niet meer gelukt. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Spijtig genoeg zie ik dat de order uiteindelijk geannuleerd is.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hopelijk kunnen we u in de toekomst bewijzen dat het wel in één keer goed kan gaan.

Met vriendelijke groet

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door