Klacht: Geen europa league finale voor mij.

Emile.K op 24 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Daar zit je dan te wachten van 8 uur s’ochtends tot half 2 s’middags. Mijn eigen tv verkocht, en wachten tot dat de bezorger mijn nieuwe tv komt brengen. Tot dat de status veranderd in een nieuwe afspraak maken op vrijdag. De heledag vrij gepakt speciaal om er op te wachten, maar nee het gaat niet door. Vervolgens bel je naar de klantenservice sta je 16 minuten in de wacht. ( 45cent per minuut). Om te horen dat hij ook niet omgepland kan worden. Dynalogics bedankt voor t veranderen van mijn leuke vrije dag in echt de grootste ***dag van de week! Ik hoop dat jullie er nog iets aan kunnen doen. De dag is nog jong dus ik hoor het wel!

Gewenste Oplossing:

Jullie zeggen te bezorgen tot 22:00. Dus ik hoop dat jullie het nog kunnen inplannen. Of desnoods kom ik het ophalen op bestemming.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - En ook de vervolg afspraak wordt niet nagekomen. Echt schandalig dit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte E. Kraak,

Allereerst onze oprechte excuses voor uw ervaring met onze service. Ik zie inderdaad dat het meermaals is misgegaan met het nakomen van de afspraken. De eerste afspraak heeft niet plaats kunnen vinden omdat er een herplanning heeft plaatsgevonden. Dit komt doordat er verkeerde maten waren doorgegeven bij het invoeren van de order. Ik begrijp dat u teleurgesteld bent, maar ik verzeker u dat we er alles aan zullen doen om iets dergelijks in het vervolg te voorkomen.

Mij collega's hebben intern contact gehad om te zorgen dat de bestelling alsnog geleverd zou worden. Gelukkig heeft de levering alsnog vrijdag 26-5-2017 plaatsgevonden.

Nogmaals onze excuses voor deze ervaring!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door