Klacht: Dynalogic, wat een HORROR service!

Dynalogic the never ending story op 15 december 2013 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

-Vorige week heb ik een melding gedaan van mijn kapotte I-phone.
-Op 6 december zou mijn toestel na 17.00 omgeruild worden tegen een leentoestel. Een half uur van te voren zou ik een sms ontvangen. Ik ontving echter geen sms en om 16.50 stond de koerier voor de deur.
-Het toestel was niet klaar (ik had nog niemand verwacht), de chauffeur kon niet wachten en ging op een dwingende wijze in discussie daar ik de sms wel ontvangen zou hebben.
Ik heb mijnheer mijn inbox van de sms zelfs laten zien, gezien zijn zeer heftige reactie. Mijnheer weigerde te wachten tot ik de telefoon leeg had en ging weg. Mijnheer kwam dusdanig geladen op me over dat ik blij was dat ik op dat moment visite had en niet alleen was terwijl deze gast in mijn woonkamer stond. Ik voelde me onveilig bij zijn felle houding.
-De dag erna zou tussen 8.00 en 11.00 het toestel alsnog vervangen worden.
-Om 10.30 had ik nog geen sms, daar ik de dag ervoor er ook geen had ontvangen, ben ik maar gaan bellen. Toen bleek er een sorteerfout te zijn gemaakt. Gelijktijdig kreeg ik een voicemail bericht met deze mededeling.
-Ik zou z.s.m. teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak, echter werd ik op maandag nog steeds niet gebeld voor een afspraak.
-Op dinsdag werd ik gebeld om een afspraak in te plannen, op woensdag werd het toestel eindelijk vervangen.
-Woensdagavond ontving ik telefoontjes en werd er opgehangen, ik kon dit nog niet plaatsen.
-Donderdag ontdekte ik dat de speaker van de leentelefoon niet werkte. Daar ik de hele dag onderweg was voor het werk heb ik toen geen melding kunnen doen.
-Vrijdag heb ik de melding gedaan dat mijn leentelefoon defect bleek te zijn. Deze melding was in de ochtend maar bleek later in de dag nergens terug te vinden te zijn? Dit terwijl ik in dit gesprek te horen kreeg dat ik tijdig gebeld had en dat het toestel vandaag dus vervangen zou kunnen worden.
-Al met al heb ik vandaag 10 keer (letterlijk 10 keer!) met Dynalogic moeten bellen, voornamelijk omdat Dynalogic stug iedere keer mij bleef bellen op mijn defecte telefoon, i.p.v. op het mobiele nummer van mijn werk dat ik had doorgegeven daar de vervangende Iphone niet werkte! Op de een of andere manier leek het mission impossible te zijn op het andere nummer te bellen. Zelfs waar Dynalogic 2 keer achter mekaar belde en mij niet kon horen aan de lijn, ging er nog geen kwartje bij ze vallen dat ik mogelijk niet niet te horen was door de technische problemen met de telefoon en keek men dus niet in het systeem wat er nu eigenlijk speelde. Zucht…. moeilijk blijkbaar.

-Om 17.00(!) is het mij eindelijk gelukt het voor mekaar te krijgen dat het toestel omgeruild zou worden.
-Vervolgens werd ik wederom 2 x gebeld door Dynalogic op mijn kapotte nummer, waarbij ik niet hoorbaar was. Wederom heb ik 2 keer teruggebeld en langdurig in de wacht gezeten.
-Daarna belde iemand me en toen werkte het toestel wel. Dit heb ik direct keurig doorgeven (weer 10 minuten in de wacht, 6 wachtende voor je lijkt het gemiddelde te zijn bij Dynaloigic?) waarop de ruilafspraak afgezegd werd.
-Helaas was het een korte opleving, 2 telefoontjes verder werkte het toestel weer niet en heb ik dus snel weer terug gebeld… Dacht ik… Want ook dit werd uiteraard weer een hele missie…
-Van 19.30 tot 20.30 gebeld om het voor mekaar te krijgen dat het toestel toch omgeruild werd. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd, eenmaal zal ik ruim 10 minuten in de wacht, werd er opgenomen en vervolgens de verbinding direct verbroken etc.Toen kreeg ik te horen dat ik maandag maar moest bellen om een afspraak te maken?!? Voor de 100ste keer het hele verhaal uitgelegd en toen werd ik als spoedje ingepland. Keurig… Diezelfde avond voor 1.00 zou mijn toestel vervangen worden. Lang opblijven terwijl ik er op zaterdagochtend erg vroeg uit moet maar geen probleem. Top dat het toch nog geregeld wordt. Chapeau after all… Dacht ik….. maar nee… weer te vroeg gejuichd. De koerier kwam weer niet opdagen. Braaf opgebleven, voor niets. Om 00.30 nog geen sms dat ze kwamen dus ik zag de bui al weer hangen. Heerlijk zo’n betrouwbaar bedrijf… zucht… Uiteraard ook geen bericht, helemaal niets. Toezeggingen van Dynalogic zijn blijkbaar gebakken lucht šŸ™

Kortom…. ondertussen een week verder vanaf de eerste dag dat de telefoon afgehaald zou worden en ondertussen al dagen niet meer bereikbaar. En hier betaal ik iedere maand een forse verzekering met vervangend toestel premie voor en daarbij heb ik Dynalogic vandaag ook flink mogen spekken. Het tarief om ze te bellen is 45 cent per minuut en ik ben nog niet 1 keer binnen 5 minuten te woord gestaan. Als je iemand aan de lijn krijgt wordt je vervolgens ook nog 10 keer in de wacht gezet of doorverbonden … Laatste telefoontje alleen al was al met al 1 uur! Tel uit je winst Dynalogic

AANVULLING: IN TOTAAL WAREN HET 7 AFLEVERPOGINGEN EER IK EEN VERVANGEND TOESTEL KREEG DAT WERKTE; NOG EEN KOERIER DIE HET TOESTEL NIET MOCHT OMRUILEN (WANT IK HAD GEEN KOFFERTJE ONTVANGEN), NOG 2X EEN AFSPRAAK DIE FOUT INGEPLAND WAS. AL MET AL HEB IK 11 DAGEN GEWACHT OP EEN WERKEND VERVANGEND TOESTEL!

UPDATE: Toen ik eindelijk mijn toestel terug ontving, ontdekte ik na een halve dag dat de glasplaat aan de voorkant niet vast zat. Het toestel kierde! Verder had mijn beeld een grijze waas en strepen in het scherm (in het najaar ging het toestel ook al een keer weg met een kapot scherm en kwam hij terug met een kapot laderpunt?!?). Kortom, toestel mocht WEER terug. Aangegeven dat ik het NIET acceptabel vond dat het toestel nog gerepareerd werd daar de schade op termijn niet te voorzien is wanneer een Iphone in een niet beschermde omgeving open heeft gelegen (hij had notabene zonder bescherming kierend in mijn tas gelegen). Uiteraard geen respons op dit verzoek en vrijdag het toestel terug ontvangen. Maandagochtend liet ik het toestel beschermd door een plastic hoes met daaroverheen een dubbel klappende stoffen hoes op mijn gymschoen vallen. Afstand van nog geen 40 cm in dubbele beschermde hoes, maar toestel doet niets meer, lichtgevend scherm, geen beeld. Uiteraard heeft dit volgens Dynfix niets te maken met het feit dat ze mijn toestel open geretourneerd hebben en uiteraard is dit een NIEUWE CLAIM. Ach wat wil je met zo’n schitterende gang van zaken zou ik ook vooral geen service verlenen…..

Oh ja, mijn toestel is 3 x van Imei nummer gewijzigd en het Imei nummer van toestel en sim-kaarthouder komen niet meer overheen. Ook hier wil Dynafix mij verantwoordelijk voor houden terwijl Vodafone ziet dat ik het correcte toestel aangemeld heb?!? Gaat echt lekker daar.

Vodafone (hoofdkantoor) heeft gisteren gebeld met Dynafix om verhaal te halen en de toezegging gekregen dat ze alles nog eens goed gingen bekijken omdat er toch wel schandalig veel fouten gemaakt waren, ze zouden me vandaag mailen hoe het opgelost zou worden…

Je raadt het al…. GEEN reactie!
De klant is koning, maar Dynalogic en Dynafix is pure geldklopperij!

Gewenste Oplossing:

TEN EERSTE EENS REAGEREN!!!!!

1. Vergoeding van gemaakte telefoonkosten a 85,-
2. Escaleren van de klacht, onderzoek hoe dit zo beroerd kan verlopen.
3. Toestel met spoed vervangen, NIET meer repareren, iedere reparatie
komt mijn toestel terug met nieuwe klachten en nadat mijn toestel een halve dag open liggend in gebruik was geweest hadden jullie hem al nooit meer opnieuw mogen repareren daar het nooit te overzien is wat de schade op termijn is en jullie niet in overleg zijn gegaan met mij na deze grove nalatigheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van

9 jaren geleden - Goedemiddag, Om uw klacht te kunnen onderzoeken hebben wij een aantal gegevens nodig. - postcode en/of woonplaats - ordernummer Met vriendelijke groet, Dynalogic B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspr[email protected] voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Met vriendelijke groet,

Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door