Mijn Klacht:
In 1e instantie netjes bericht ontvangen over de tijd wanneer we hem kunnen verwachten om een mobiel contract bij Vodafone te activeren. Een 12 uur van tevoren zelfs nog netjes een berichtje dat hij om ca. 17 uur zal arriveren. Hij was er zelfs voor die tijd, maar hij was aan het bellen en bleef dit doen. Eerst reed hij voorbij maar kwam toen voor ons huis staan. Vanaf de woonkamer keek ik hem ook aan. Ik had de voordeur al open gezet, zodat hij binnen kon komen. We wonen in een nette wijk, maar meneer is zijn bus niet uit geweest! Ik ben hem nog achterna gelopen toen hij weg reed. Helaas heeft hij mij niet gezien, maar ik krijg wel heel snel nadien een berichtje dat de chauffeur mij helaas niet thuis heeft aangetroffen maar dat ik nog een kans krijg….. Direct gebeld maar niet meer bereikbaar. Was ook na 17 uur. Er waren mensen buiten, maar hij heeft niets gevraagd. Je houdt er rekening mee dat je thuis bent. Je bent blij dat het allemaal snel geregeld kan worden, maar ik voel me nu de schuldige!
Gewenste Oplossing:
Wanneer het alsnog op korte termijn geregeld kan worden. Contract moet snel ingaan anders is mijn zoon duur uit via huidige provider. Verder vind ik dat Dynalogic hun chauffeurs goed moet instrueren. Het is niet goed dat ik als klant kan zien dat ze voor de deur staan maar zelfs hun auto niet uitkomen. Zo voorkom je onnodige ergernis.
