Klacht: Chauffeur niet op afgesproken locatie

Joeri Brinks op 22 december 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 december 2016 om 11:00 afspraak gemaakt met chauffeur Dynalogic om gerepareerde telefoon op het werk af te laten leveren en de leentelefoon weer mee te laten nemen. Chauffeur zou volgens track en trace om 11:00 aanwezig zijn.
Om de chauffeur te helpen heb ik om kwart voor 11 de leentelefoon verzendklaar gemaakt. Leeggegooid en de sim eruit.

Om kwart over 11 is er nog steeds geen chauffeur. Inmiddels ben ik maar terug gegaan naar mijn werkplek. Ik kwam er toen achter dat de chauffeur beweerd wel langs te zijn geweest. Volgens hem was ik niet op de afgesproken locatie. Voor een vervolgafspraak wordt nu 25,- euro in rekening gebracht. De vervolgafspraak vind vrijdag 23 December 2016 plaats tussen 11:00 en 14:00.

Ik heb hierover gebeld met Dynalogic en die gaven aan dat er getracht is mij te bellen, maar dat gaat nogal moeilijk als de telefoon verzendklaar en ingepakt is. Dynalogic wilt niet meewerken om de telefoon vandaag nog in mijn bezit te krijgen. Ondanks dat ik heb voorgesteld om de telefoon bij een Vodafone winkel op te halen. Ze willen de chauffeur ook niet terug laten komen. Dynalogic geeft ook aan dat de chauffeur wel langs is geweest maar dat ik er niet was. Na navraag blijkt de chauffeur aan de andere kant van het gebouw te hebben gestaan bij de logistieke dienst, terwijl ik de afspraak had ingeplanned bij de bezoekersingang. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Het is immers een levering aan mij, niet aan de werkgever.

Gewenste Oplossing:

- Ik ga de 25,- euro aan nieuwe afspraakkosten niet betalen. Hierover is een klacht bij zowel Dynalogic als Vodafone ingediend.
- Ik wil graag weten waarom Dynalogic niet meedenkt aan een oplossing.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat men naar de hoofdingang/bezoekersingang komt en niet de logistieke dienst als het gaat om een private levering.
- Ik wil graag een excuses ontvangen van Dynalogic.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb een compleet nieuwe iphone6 van Dynafix/Vodafone ontvangen. Met deze oplossing ben ik zeer tevreden. Hiervoor mijn dank. De koerier was vandaag gelukkig wel op de juiste plek aanwezig. Ik wil Dynafix danken voor de oplossing, maar ik hoop ook dat DynaLogic de kosten niet in rekening wilt brengen.

Bericht van Dynalogic

8 jaren geleden - Geachte klant, Fijn om te horen dat u inmiddels wel een toestel heeft ontvangen! Wij hebben de route van de koerier nagekeken en deze is wel aanwezig geweest op de plek van de afspraak. De koerier heeft dus exact gedaan wat deze moest doen en kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het niet lukken van de afspraak. Helaas kunnen we om deze reden dan ook geen vergoeding bieden voor de kosten. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Geachte, En dit is precies de reden waarom ik dus een klacht heb ingediend. Uw chauffeur is naar de LOGISTIEKE DIENST gereden. Dat is niet de locatie waar een PERSOONLIJKE levering afgegeven wordt. Uw chauffeur is dus NIET op de juiste plek geweest. Daar kunnen we over discusseren doch wint de logica het hier van uw system. De klacht is ook doorgegeven aan Vodafone en intern bij Dynalogic. De kosten zullen door mij niet betaald worden. Ik ben niet verantwoordelijk voor een interpetatiefout van uw chauffeur. U kunt begrijpen dat deze klacht dus niet afgehandeld is.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Overigens, voor de goede orde: ik vraag u niet om een vergoeding. Ik verzoek u de kosten niet in rekening te brengen. Dan zijn twee verschillende dingen.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - De klacht is nog steeds niet in behandeling genomen door Dynalogic. Gelukkig begrijpt Vodafone zelf ook hoe belachelijk deze situatie is. Maar wat Dynalogic tot dusver betreft: ik heb zelden zo'n slechte klachtenafhandeling gezien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 januari 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Brinks,

Zoals al eerder aangegeven is de koerier naar het door uzelf opgegeven adres gekomen. Hij heeft u daar niet aangetroffen nadat hij heeft geprobeerd u telefonisch te bereiken. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

We begrijpen dat het een vervelende situatie is, we kunnen u echter helaas geen ander antwoord bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Dynalogic WeCare Team.

Joeri Brinks

Heeft op 10 januari 2017 om 15:09 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

De kosten worden vergoed door Vodafone.
Gelukkig heeft dit bedrijf wel verstand en klantbewustheid.

Bericht van Dynalogic

8 jaren geleden - Geachte heer Brinks, Fijn om te vernemen dat het uiteindelijk toch in orde is gekomen. Nogmaals onze excuses dat we u geen ander bericht hebben kunnen bieden. We wensen u nog een heel fijne dag. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door