Mijn Klacht:
22 december 2016 om 11:00 afspraak gemaakt met chauffeur Dynalogic om gerepareerde telefoon op het werk af te laten leveren en de leentelefoon weer mee te laten nemen. Chauffeur zou volgens track en trace om 11:00 aanwezig zijn.
Om de chauffeur te helpen heb ik om kwart voor 11 de leentelefoon verzendklaar gemaakt. Leeggegooid en de sim eruit.
Om kwart over 11 is er nog steeds geen chauffeur. Inmiddels ben ik maar terug gegaan naar mijn werkplek. Ik kwam er toen achter dat de chauffeur beweerd wel langs te zijn geweest. Volgens hem was ik niet op de afgesproken locatie. Voor een vervolgafspraak wordt nu 25,- euro in rekening gebracht. De vervolgafspraak vind vrijdag 23 December 2016 plaats tussen 11:00 en 14:00.
Ik heb hierover gebeld met Dynalogic en die gaven aan dat er getracht is mij te bellen, maar dat gaat nogal moeilijk als de telefoon verzendklaar en ingepakt is. Dynalogic wilt niet meewerken om de telefoon vandaag nog in mijn bezit te krijgen. Ondanks dat ik heb voorgesteld om de telefoon bij een Vodafone winkel op te halen. Ze willen de chauffeur ook niet terug laten komen. Dynalogic geeft ook aan dat de chauffeur wel langs is geweest maar dat ik er niet was. Na navraag blijkt de chauffeur aan de andere kant van het gebouw te hebben gestaan bij de logistieke dienst, terwijl ik de afspraak had ingeplanned bij de bezoekersingang. Dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Het is immers een levering aan mij, niet aan de werkgever.
Gewenste Oplossing:
- Ik ga de 25,- euro aan nieuwe afspraakkosten niet betalen. Hierover is een klacht bij zowel Dynalogic als Vodafone ingediend.
- Ik wil graag weten waarom Dynalogic niet meedenkt aan een oplossing.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat men naar de hoofdingang/bezoekersingang komt en niet de logistieke dienst als het gaat om een private levering.
- Ik wil graag een excuses ontvangen van Dynalogic.
