Klacht: 3 orders niet ontvangen.

user-1353268 op 15 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Referentie levering:
Bestemming Jurgen Devolder Devotion Bergeikenstraat 15A B-8800 Rumbeke
België Afgifte aan buren is niet toegestaan
Koerier Mohammed
Badge ID W4543

Onderwerp:

Beste, op dinsdag 25 april werden 15 verpakkingen geleverd in de Bergeikenstraat 15 A te 8800 Roeselare / Belgie

We spraken ter plaatse de koerier aan dat we 25 stoelen besteld en betaald hadden, maar dat er maar 12 verpakkingen waren.
De koerier wist ons te zeggen dat dit de volledige levering was , ofwel dat de rest de dag zelf nog zou volgen.

De koerier wist ons te zeggen dat wij dienden af te tekenen of dat wij ook de eerste levering niet konden in ontvangst nemen.
Dit was echter dubbel want we hadden maar 12 verpakkingen (orders) ontvangen. Volgens de koerier stak de volledige bestelling er mogelijks in. Hij had geen tijd om te wachten tot alles uitgepakt was en diende snel te vertrekken. Als wij opmerkingen of vragen hadden dienden we contact op te nemen met de firma.

Na het uitpakken van 12 verpakkingen bleek dat in totaal maar 20 stoelen waren geleverd. In de verpakking staken soms 2 stoelen, soms maar 1 stoel. Op die manier kon op het moment zelf niet worden na gegaan hoeveel stoelen juist geleverd waren.

De koerier was volgens de afgeleverde documenten Mohammed met Badge ID W4543

Die dag gebeurde er echter geen 2de levering meer.

We belden vervolgens woensdagavond 26 april naar dynalogics om dit te melden.

De operator aan de telefoon wist ons te zeggen dat het al avond was en sanderdaags koningsdag (feestdag in nederland)
Hij wist ons te vertellen dat hij niets kon niet beloven maar hij ging ‘OOOHH zo SUPER hard’ zijn best doen
en alles op mail plaatsen…

Wij hebben echter tot op vandaag 15/05/2017 nog niets ontvangen. Geen mail, geen resterende 5 stoelen.

Graag hadden wij de rest van de levering ontvangen. Dit zijn de nog resterende 5 stoelen.

Graag hadden wij tevens reactie van uwen twege ontvangen via mail.
Zoniet zullen wij genoodzaakt zijn om klacht neer te leggen en tevens test aankoop op de hoogte te brengen om ons juridisch te laten bijstaan.

Bestelling: 1100261950 323211902500000284899030 323211902500000284898030 323211902500000284900030
Bestelling: 1100261942 323211902500000284857030 323211902500000284855030 323211902500000284854030 323211902500000284891030 323211902500000284892030 323211902500000284856030
Bestelling 1100261932 323211902500000284879030 323211902500000284860030 323211902500000284861030 323211902500000284859030 323211902500000284858030 323211902500000284878030

3 bestellingen, per pakket ordernummer
dus 15 orders , maar slechts 12 ontvangen,
Elk order staat nu als geleverd. Dit is niet correct !

Mvg.
Jurgen Devolder
DEVOtion
Bergeikenstraat 15 A
8800 Roeselare.
0496 12 92 71

Gewenste Oplossing:

Bij levering van de resterende orders (5 stoelen) die we tot op heden nog niet mochten ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 23 mei 2017 om 17:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Devolder,

We hebben uw klacht ook ontvangen op onze klachtenafdeling en daar al behandeld. Voor meer informatie willen we graag verwijzen naar de verstuurde mail van 18-05-2017. Mocht u hier op willen terug komen, zou u dan het verstuurde referentie nummer willen gebruiken? Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door