Klacht: 3.5 week later, nog steeds geen pakket sorteerfout

Chiel1 op 21 juni 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als particulier of bedrijf, mijn advies is om onder geen enkel beding een relatie aan te gaan met Dynalogic. Zoek een andere pakketservice, betaal wat meer, huur een auto om zelf dingen te vervoeren, maar laat het NIET door Dynalogic vervoeren.

Deze amateuristische organisatie heeft zijn core business simpelweg niet voor elkaar. Het leveren van een simpel pakket gaat op elke mogelijke manier fout. Informatie omtrent het niet leveren wordt onder de noemer sorteerfout gegooid, met de mededeling door de klantenservice om af te wachten. Dit is nadat je 10 minuten in de wacht hebt gestaan voor een nummer waar je 45 cent per minuut voor betaald.

Vandaag de dag vrij genomen om na 4 keer proberen wederom het pakket geleverd te krijgen. Track and trace meldt dat de koerier onderweg is met mijn pakket, krijg een SMS dat hij er met een paar minuten is, vervolgens een half uur later een melding sorteerfout en de mededeling dat het pakket niet aanwezig was op het depot?! Onbegrijpelijk.

Als je een pakketdienst wil gebruiken die daadwerkelijk pakketten aflevert, GEEN zaken doen met Dynalogic.

Gewenste Oplossing:

Als de hele tent Dynalogic wordt opgedoekt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

6 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 juli 2018 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door