Mijn Klacht:
Als particulier of bedrijf, mijn advies is om onder geen enkel beding een relatie aan te gaan met Dynalogic. Zoek een andere pakketservice, betaal wat meer, huur een auto om zelf dingen te vervoeren, maar laat het NIET door Dynalogic vervoeren.
Deze amateuristische organisatie heeft zijn core business simpelweg niet voor elkaar. Het leveren van een simpel pakket gaat op elke mogelijke manier fout. Informatie omtrent het niet leveren wordt onder de noemer sorteerfout gegooid, met de mededeling door de klantenservice om af te wachten. Dit is nadat je 10 minuten in de wacht hebt gestaan voor een nummer waar je 45 cent per minuut voor betaald.
Vandaag de dag vrij genomen om na 4 keer proberen wederom het pakket geleverd te krijgen. Track and trace meldt dat de koerier onderweg is met mijn pakket, krijg een SMS dat hij er met een paar minuten is, vervolgens een half uur later een melding sorteerfout en de mededeling dat het pakket niet aanwezig was op het depot?! Onbegrijpelijk.
Als je een pakketdienst wil gebruiken die daadwerkelijk pakketten aflevert, GEEN zaken doen met Dynalogic.
Gewenste Oplossing:
Als de hele tent Dynalogic wordt opgedoekt.
