Mijn Klacht:
Ik heb voor het eerst op 23-6-2017 mijn iPhone bij jullie in reparatie gegeven. Na 17 dagen kreeg ik mijn toestel pas weer terug en bleek het toestel nog steeds kapot te zijn. Na contact met dynafix opnieuw toestel moeten aanmelden. Toestel is op 21-7-2017 opnieuw opgehaald voor reparatie. Ik kreeg een melding dat de functie \”zoek iPhone\” nog aanstond en dat ik die moest uitzetten. Volgens gegevens van iPhone kon ik de functie op afstand uitzetten door deze op off-line te zetten. Als de telefoon dat erna verbinding zou maken, dan zouden de gegevens gewist worden (staat in instructies). Dit heb ik gedaan. Omdat het wachten hierop lang duurde, heb ik op 7-8-2017 telefonisch contact gehad met dynafix. Deze zeiden dat de functie nog steeds aan stond. Als ik niet had gebeld dan had ik gedacht dat het door mij goed was geregeld. Ik heb mijn klacht hierover doorgegeven aan dynafix. Ik zou alsnog een instructie per mail krijgen hoe ik de iPhone moet verwijderen. Deze heb ik niet gekregen, ondanks dat ik hier nog extra naar had gevraagd. Ik heb alsnog (zonder jullie instructie) de iPhone volledig gewist op 7-8-2017. Tot mijn grote verbazing (zeer zacht uitgedrukt) kreeg ik op 8-8-2017 een factuur van € 395,67. Wederom telefonisch contact gehad met dynafix en om uitleg gevraagd. De factuur zou verwijdert worden en de reparatie zal gewoon plaats vinden (hoop ik)…
Gewenste Oplossing:
De communicatie per telefoon verloopt elke keer beroepsmatig heel correct (moet ook wel, want zo zijn jullie opgeleid en elk gesprek wordt opgenomen), maar ook zeer stoïcijns! Elke keer hoor ik dezelfde dingen. Elke keer wordt het probleem bij de ander gelegd; \" opdracht van Apple\" of \"u heeft het niet goed gedaan\". Er is totaal geen empathie voelbaar bij de mensen van dynafix. Zij komen ook niet echt met oplossingen waar de klant profijt van heeft.
Ik heb al per meegestuurde handgeschreven brief mijn eerste klachten verwoordt en aangegeven wanneer ik tevreden ben, maar daar heb ik niets meer over terug gehoord!
Wanneer ben ik tevreden? Zal heel moeilijk worden na zoveel ellende! Ik wil in ieder geval dat mijn iPhone nu echt met spoed bij mij terug komt! Ik wil geen 5 tot 10 dagen vanaf nu wachten! Het duurde de eerste keer al 17 dagen!!!! Hij moet ook echt gerepareerd zijn! (Want dat was na de eerste reparatie dus niet het geval). Verder verwacht ik dat ik mijn telefoonkosten (zeker 3 keer gebeld) terug krijg van jullie en ik verwacht dat jullie mijn vervoerkosten van de iPhone van 2 X € 14,95 terug betalen aan mij (2x mijn toestel bij jullie moeten aanmelden).
Daarnaast verwacht ik dat jullie contact opnemen met hollandsnieuwe, om een goede schadeloosheid voor mij te regelen. Ik heb door dit alles al vanaf 21-7-2017 mijn iPhone niet kunnen gebruiken en ook geen leentoestel gehad! Ik heb wel al die tijd abonnementskosten moeten betalen aan hollandsnieuwe! Aangezien ook hollandsnieuwe erg van het afschuiven van het probleem is en mij zal verwijzen naar jullie, verwacht ik dat jullie contact met hollandsnieuwe opnemen om te regelen dat ik mijn abonnementskosten vanaf 23-6-2017 tot aan het terug ontvangen van mijn iPhone (nu nog bij jullie in reparatie) teruggestort krijg op mijn rekening. Dus ik verwacht een goede bemiddeling hierin! Iets wat je als klant bijna niet voor elkaar krijgt, tenzij je met grotere dreigementen aankomt.....
Kortom: ik verwacht empathie en bemiddeling voor schade die ik als klant heb geleden! En hiervan verwacht ik een goede terugkoppeling naar mij toe!
