Klacht: dwingen tot betalen,terwijl pas is ingeleverd

op 11 juli 2012 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

mijn klacht;
ik hen in aug 2010 mijn pasje ingeleverd,nadat ik al 2 jaar voor niks betaalde.in sept 2010 werd er 2.95 afgeschreven,ben ik langs fitforfree NIJMEGEN gegaan,ja dat klopt,er is een fout gemaakt bij een hoop mensen,boek maar terug,oke gedaan,volgende maand,okt 2010 5.90 afgeboekt(voor 2mnd dus) ik weer langs gegaan, ja sorry er is bij iedereen een dubbele afboeking gedaan,wordt binnen 5 werkdagen gecorrigeerd u hoeft niks te doen.nee,zei ik,daar wacht ik niet op,ik boek t zelf terug,en jullie hebben helemaal geen recht meer om af te schrijven,ik heb t pasje ingeleverd.zegt ze dat dat soms nog gebeurd.toen hoorde ik even niks,daarna kwamen de brieven en de boetes…ik ben meerdere malen langs geweest en heb gebeld met t hoofdkantoor,vaak verbinding verbroken,terwijl je al zo lang wacht..ik werd er echt kwaad om.uiteindelijk de brieven genegeerd omdat er gewoon niks mee werd gedaan.ik wist dat ik gelijk had en hun niks ben verschuldigt,nu heb ik een brief van q-collect en moet ik..jawel..91.90 betalen,snap je dat nou,terwijl t hun ging om 5.90 die ze per abuis afschreven werd gezegd en nu moet ik ze ineens betalen en met alle kosten erbij is t nu 91.90.ik word gek hier!!!!ze hebben nergens recht op maar dreigen wel.en nu?

ik wil dat ze zelf de admninistratie eens nakijken en zien dat ik gewoon alles netjes heb betaald...zoniet betaal ik die 2x 2.95 als hun bewijs hebben dat ik die niet betaald heb,maar dat hebben waarschijnlijk niet

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door cootje1971