Klacht: dwaling op basis van verkeerde info tele2

op 07 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij overstap wilde gebruik maken van glasvezel. Bleek echter dat Tele2 pas vanaf 50MB glasvezel levert. Dat stond niet duidelijk bij de online procedure. Ik voel me misleid. Nu wil ik overstappen naar glasvezel en aanvankelijk zou dit kostloos moeten zijn (geen verzend- en monteur kosten), daarna wilde tele2 dat ik wel 70 Euro extra betaal. Ik heb 5 medewerkers gesproken en iedereen vertelt een eigen verhaal. geen duidelijke richtlijn. vreeslijk spijt van dit product

Gewenste Oplossing:

Glasvezel kostloos installeren zoals ze zelf hebben beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mohaAjoo