Klacht: dwaling en leugens

op 18 juni 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

op 24 mei j.l. heb ik mijn offerte van de firma Feenstra ontvangen. Ik wilde een nieuwe verwarmingsketel en was aan het twijfelen over huur of koop en heb bij mijn huidige leverancier (Volta) eveneens prijzen opgevraagd alsmede van een derde partij. Bij Feenstra was een ketel kopen 2150 euro, bij Volta 1500 euro…..beiden inclusief plaatsen…keuze was dus snel gemaakt (even voor de duidelijkheid: Ik heb prijzen van exact dezelfde ketel opgevraagd) Op 17-06 belde een medewerker van de firma Feenstra, of ik de offerte had bekeken en of ze iets voor mij konden betekenen. Ik vroeg of de prijs ad. 2150 juist was, ja hoor, wij calculeren scherp zei de medewerker. Ik gaf aan dat Volta mij een exact gelijk aanbod deed voor 650 euro minder. Daarna viel ik haast van verbazing van mijn stoel: de medewerker gaf ineens aan dat de prijzen gigantisch gekelderd waren en deze ketel nu slechts 1485 euro ging kosten, inclusief BTW en plaatsen. Ik heb aangegeven dat het handiger zou zijn at Feenstra meteen een goeie offerte neer legt en niet naderhand nadat ik heb aangegeven dat Volta 650 euro goedkoper is. (ineens de prijs laten zakken tot onder niveau Volta). Ik heb aangegeven dat Feenstra in mijn ogen oneerlijk bezig is en mensen bewust op een verkeerd spoor brengen. Diezelfde dag is mijn ketel door Volta opgehangen, tot volle tevredenheid en voor een prima prijs.

Niet nodig…..ik zal in de toekomst geen offerte bij Feenstra aanvragen!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 06 juli 2016 om 15:04 geantwoord

Geachte Heer W***** J.,

Wij berichten u naar aanleiding van uw schrijven als volgt.

Na het lezen van uw bericht kan ik mij voorstellen dat de gang van zaken niet naar tevredenheid zijn opgepakt. Het is niet onze bedoeling om een ontevreden gevoel bij u te creëren.

Uw zaak zal verder intern in behandeling worden genomen zodat soortgelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB

Heeft op 25 oktober 2016 om 20:16 geantwoord

Ik was niet de enige…..

Alle klachten die gemeld zijn door Willem J.