Klacht: Slecht!

op 24 oktober 2017 over Dvd outlet in de categorie Internetshops - CD's en DVD's

Ik heb meer dan een maand moeten wachten op mijn bestelling die volgens de site binnen 2 werkdagen geleverd zou moeten worden. De bestelling heb ik alleen ontvangen doordat ik iedere dag mails naar DVD Outlet heb gestuurd omdat er anders geen actie kwam. Ze vind het daar blijkbaar heel normaal dat zendingen niet geleverd worden en de klant moet maar wachten. Ik heb talloze emails gestuurd en nu is eindelijk mijn bestelling binnen, maar dit is de laatste keer dat ik daar iets bestel en ik wil jullie ook adviseren dit daar niet te doen! De reacties van DVD Outlet zijn ook niet prettig, ze helpen je totaal niet!

Als de bestelling tijdig geleverd wordt, of in ieder geval niet meer dan 1 week te laat. Maar als ze te laat zijn moeten ze in ieder geval melden dat de levering vertraagd is en niet de klant alles zelf op laten lossen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dvd outlet

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dvd outlet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zondag12