Klacht: Duur ondanks voucher

op 03 juli 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb op 30 juni 2016 een voucher gekocht voor twee personen omdat ik een teambuildingsweekend wil voorverkennen. Op 8,9 en 10 september heb ik 20 kamers gereserveerd in het Duinhotel Haamstede. Voor deze voorverkenning wilde ik met mijn vrouw het komende weekend naar hetzelfde hotel in Haamstede. De voucher beloofde een goekope overnachting. De voucher gekocht, maar er bleek slechts een Fletcher hotel in Bergen op Zoom beschikbaar. Ondanks de acte betaal ik de kosten voucher en de kosten van de overnachting. Ik betaal 29.90 Euro en 104 Euro ( incl ontbijt en diner). Ik ben niet goedkoop uit ondanks de voucher en zit ook nog eens in Bergen op Zoom.

Ik ben pas echt tevreden wanneer mijn overnachting de overnachtingskosten de beloofde kosten van de voucher niet te veel overschrijden en eigenlijk het liefste een overnachting in Haamstede

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Blanken