Klacht: duubel reiskosten betalen

op 30 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn Persoonlijk Ov-Chipkaart heb ik een maand abonnement laten staan. Ik heb veel keren gerezen zonder problemen tot het een keer is misgegaan. De kaart deed niet meer. Bij het loket van NS werd het defect hersteld. Van toen wordt er elke keer dat ik mijn kaart gebruikt moet ik nog een keer betalen ondaks er abonnement heb staan op mijn kaart. Dat vind ik onterecht en ik wil mijn geld( 80euro) die van mijn rekening automatisch weden afgeschreven terug.
In de bijlagen zijn de bewijzen van betaling te zien.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld die onterecht van mijn rekening warden afgeschreven terug wil hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hebib